martes, 20 de octubre de 2009

Colombo aingerua (Aiba! Spoiler!)

Ostiral goizak gogorrak izaten dira normalean. Agian horregatik ez genuen behar bezainbeste gozatu filmea
Pelikula zaila baita "El cielo sobre Berlín", ikusleari esfortzu kontsiderable bat eskatzen diona. Orokorrean, filmea gozatu nuen, baina momentu batzuetan nekagarria (eta ondorioz aspergarria) suertatu zitzaidan.
Baina denborarekin, memorian daukagunean, momentuan baino gehiago gozatzen den filme horietako bat dela iruditzen zait. Zeren eta bazituen eszena batzuk gogoratzekoak direnak (adibidez, "koletadunak" liburutegian jendearen artean daudenekoa oso ona iruditu zitzaidan).
Uda honetan "Paris,Texas" ikustekotan egon naiz, oso kritika onak irakurri baititut, baina ez naiz animatu. Ez dakit Wim Wendersen pelikula guztiak gisa honetakoak diren ("El cielo sobre Berlín" esaten dut), baina, horrela bada, momentua ongi aukeratu beharko dut, eta arretaz ikusteko prestatu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario